Handlekurv


Handlekurven er tom

0,00

0

Betingelser/Frakt

 

-      Klarna Checkout

-      Fri frakt på ordrer over kr 1000,-  (med noen få unntak)

-      Ordrer under kr 1000,- har fraktkostnad kr 129,-

-      14 dagers angrefrist

-      Pakking/Sending så fort som mulig

 

 

Betaling:

Vi har Klarna Checkout hvor du selv bestemmer om du vil betale med Visa/Mastercard, eller om du vil ha faktura. Ingen kortdetaljer vil bli lagret hos oss. 

Du vil få bekreftelse både på nettsiden og på mail så snart bestillingen er gjennomført. Dersom du ikke får ordrebekreftelse på mail så sjekk at mailadressen din er korrekt eller om den har havnet i søppelmailboks. 

 

Frakt/levering:

Fast frakt/ekspedisjon er kr 129,-  i Norge (vi sender ikke til Svalbard eller utenfor Norge). Ekstra frakt vil tilkomme på store pakker og enkelte spesialvarer, men det er da opplyst i hvert enkelt tilfelle.

Pakkene sendes så fort som mulig herfra med Posten, og pakkene har sporing. 

Vi sender dessverre ikke utenfor Norge, heller ikke Svalbard.

Alta: Ordrer over kr 1000,- leveres fraktfritt på dør i sentrale deler av byen. Ordrer under kr 1000 kan hentes i Kongsvikveien 10 i Apanes fraktfritt eller sendes i posten.

Alle ordrer som er lagt inn er bindende, også dem som skal hentes i Alta. 

 

Angrefrist:

Dersom du ikke er fornøyd med varen har du 14 dagers full returrett. Returporto må dekkes av kjøper. Varene må pakkes forsvarlig. Du som kunde er ansvarlig for at varen kommer i retur i samme tilstand som du mottok den. Beløpet med fradrag av porto vil bli tilbakebetalt kunde. Vi tilbakekaller ikke sendte pakker fra Posten.  

Angrerettskjema sendes på mail og brukes ved retur.

Ordrer lagt inn i nettbutikken er bindende, også dem som skal hentes i butikk. 

 

Reklamasjon:

Alle varene kontrolleres før de sendes. Dersom det er synelig skade på pakke må varene kontrolleres på postkontoret slik at eventuelle skader kan meldes inn der. Dersom det skulle ha oppstått skade som oppdages etterpå må det sendes skademelding til Posten. Posten krever at mottaker av pakken sender inn klagen, men dersom du trenger hjelp kan du ta kontakt. Reklamasjon må skje innen 3 dager fra pakken mottas. 

 

Leveringstid:

Varene vil bli pakket og sendt så fort som mulig, men senest innen to hverdager. Du som kunde er ansvarlig for å hente pakken innen frist satt av Posten. Dersom hentefrist ikke overholdes vil pakken bli returnert til oss, og gebyr for dette belastes deg som kunde, se mer om uavhentede pakker nedenfor. Det er kundes ansvar at leveringsadresse, mailadresse og telefonnummer er korrekt. 

 

Uavhentede pakker:

Dersom en pakke ikke blir hentet på Posten og dermed returneres til oss vil varenes verdi bli fratrukket et ekspedisjonsgebyr pålydende kr 150,- samt Postens returporto. Restbeløpet krediteres kunde. Opprinnelige fraktkostnad blir ikke refundert. Dersom ordrens størrelse ikke er stor nok til å dekke returgebyr vil du bli fakturert restbeløpet.

 

Priser:

Alle priser er inkludert mva. Vi tar forbehold om trykkfeil. Vi forbeholder oss retten til å kansellere ordrer som har klare prisfeil.

 

Miljø:

Vi vil forsøke å spare miljøet der det er mulig. Vi vil derfor gjenbruke papp så langt det lar seg gjøre, og håper at du som kunde setter pris på det. I tillegg vil angrerettskjema og fakturakopi sendes på mail. Dersom du ønsker å få utskriftene levert med pakken kan du skrive dette i melding ved bestilling.

 

Diverse:

Vi tar forbehold om at varer kan være utsolgt. Du som kunde vil i så tilfelle få beskjed så snart som mulig.

Vi anbefaler at du legger til vår mailadresse trine@interioret-as.no i din adressebok slik at mailer fra oss ikke havner i søppelmailboks.